کلینیک تخصصی ترمیم مو گلهای تهران

موسسه ترمیم مو گلهای تهران در زمینه ترمیم مو بانوان و آقایان فعالیت دارد.

کلینیک تخصصی ترمیم مو گلهای تهران

موسسه ترمیم مو گلهای تهران در زمینه ترمیم مو بانوان و آقایان فعالیت دارد.

موسسه ترمیم مو گلهای تهران یک انستیتو بین المللی می باشد که در زمینه تخصصی ترمیم مو بانوان و ترمیم مو اقایان به شیو کاملا جدید با روشهای نوین فعالیت دارد.

۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

۱۹
خرداد
۹۵

ریزش موی سکه ای ( آلوپسی آره آتا )

اگر موهای سر شخصی در یک یا چند نقطه به طور ناگهانی بریزد آن فرد به ریزش موی سکه ای ( آلوپسی ( مبتلا شده است. اندازه نقاط ریزشی ۱- ۵ سانتی متر است. ریزش موی سکه ای در هر سنی دیده می شود ولی اکثر بیماران جوان هستند و کمتر از ۴۰ سال دارند.
مردان و زنان به یک نسبت مبتلا می شوند. شیوع بیماری ۱-۲ در هزار نفر می باشد.
معمولا ناحیه طاسی با موهای اطراف پوشیده و مخفی می شود. بیماران به طور اتفاقی مثلا در آرایشگاه متوجه ریزش موی سکه ای می شوند. پوست ناحیه طاسی صاف و طبیعی است و تنها مقدار کوتاهی از مو در آن دیده می شود.
ممکن است ریزش مو در سایر قسمت های بدن هم دیده شود . مانند موهای ابرو ها، مژه ها و ریش و سبیل. ریزش موی کل سر یا ریزش موهای سراسر بدن خیلی نادر است.
اگر موهای بالای گردن و دور سر به صورت نواری بریزد در اصطلاح پزشکی به آن ( افیازیس ophiasis ) می نامند. این شکل از ریزش موی سکه ای بسیار مقاوم به درمان است.
در بعضی از مبتلایان به ریزش موی سکه ای ، تغییراتی در سطح ناخن ها هم دیده می شود. مثلا ممکن است فرورفتگی های کوچک و یا خطوط طولی در یک ناخن یا همه ناخن ها مشاهده بشود.

علت ریزش موی سکه ای

هنوز علت دقیق بیماری مشخص نیست . یک عامل ناشناخته باعث تحریک سیستم ایمنی می شود. به نظر می رسد که سلول هدف سیستم ایمنی ، ملانوسیت های فولیکول های مو هستند زیرا در این بیماری موهای سفید نمی ریزد. اغلب مبتلایان به ریزش موی سکه ای از هر لحاظ سالم هستند. ریزش موی سکه ای در مبتلایان به سندرم داون بیشتر از افراد دیگر است. خیلی از بیماران احساس می کنند که به دنبال یک شوک روانی یا استرس شدید دچار ریزش موی سکه ای شده اند ولی از لحاظ علمی این موضوع اثبات نشده است.

    در طاسی های کوچک اگر علی رغم درمان ، موها بعد از 1-2 سال رشد نکند می توان کاشت مو انجام داد.

    برای درمان طاسی های بزرگ تر روش های درمانی زیر وجود دارد:

    1-حساس سازی تماسی پوست سر با دیفن سیپرون (ایمونو تراپی موضعی)

    2-بستری کردن بیمار و تزریق کورتون با دوز بالا (پالس کورتون)

    3-شیمی درمانی

    4-نوردرمانی


  • sina ghazizade
۱۰
خرداد
۹۵

 کلینیک تخصصی ترمیم مو گلهای تهران

خدماتی که در کلینیک گلهای تهران انجام  می شود :

این مرکز با به کار گیری بروز ترین روش های تخصصی و آزمایشگاهی در امر ترمیم مو و کاشت مو و دارا بودن مدارک بین المللی سعی بر این دارد تا بهترین و موثر ترین روش های ترمیم مو و کاشت مو را برای هموطنان عزیزمان به کار گیرد تا به کمک دو محرک تجربه و علم به خدمت رسانی اقدام نماید.

مشاوره تلفنی   : 88766039    –      88767064

آدرس: زیر پل سید خندان ابتدای سهروردی شمالی کوچه حاج حسنی پلاک ٣


مهم ترین موضوع در مو پرپشتی و زیبایی آن است، کارشناسان علمی و فناوری در ارایشگری امر زیبابیی چهره رو تا ۶۰ درصد به مو نسبت میدهند. ترمیم مو روشی که برای بانوان و اقایان عزیز که دچار کم پشتی مو ، دچار ریزش مو و یا طاسی هستند میتوانند از روش ترمیم مو موسسه گلهای تهران که نماینده رسمی ترمیم مو به روش انحصاری های فیکس آلمان هستند ، استفاده کنند.

ترمیم مو یعنی بازسازی و پرپشت کردن موی سر با استفاده از روشهای غیر پزشکیترمیم مو از زمانهای قدیم رایج بوده و تا به امروز به دانش و فناوری این کار افزوده شده است. بسیاری از افراد که از سیستم های قدیمی ترمیم مو مانند بافت و کلیپس و غیره استفاده کرده اند شاید به دلیل عدم زیبایی از آن راضی نیستند. ولی امروزه سیستم های جدیدی ایجاد شده که نظر همگان را به خود جلب کرده است.

ترمیم موی امروزی به شما این قابلیت را می دهد که موهای خود را به هر صورتی که دوست دارید حالت دهید. (تنها سیستمی است که می توان موها را به سمت بالا برس کرد) و به راحتی به حمام و استخر بروید. در امر ترمیم موی بانوان، ظاهر مو ۱۰۰% طبیعی است و به هیچ عنوان موی ترمیم مو قابل تشخیص نیست.

  • sina ghazizade