کلینیک تخصصی ترمیم مو گلهای تهران

موسسه ترمیم مو گلهای تهران در زمینه ترمیم مو بانوان و آقایان فعالیت دارد.

کلینیک تخصصی ترمیم مو گلهای تهران

موسسه ترمیم مو گلهای تهران در زمینه ترمیم مو بانوان و آقایان فعالیت دارد.

موسسه ترمیم مو گلهای تهران یک انستیتو بین المللی می باشد که در زمینه تخصصی ترمیم مو بانوان و ترمیم مو اقایان به شیو کاملا جدید با روشهای نوین فعالیت دارد.

بهترین روش ترمیم مو

چهارشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۲۱ ق.ظ

بهترین روش ترمیم مو

ریزش زیاد مو که باعث کم پشتی و کچلی فرد می شود باعث هراس و نگرانی است. اما امروزه خوشبختانه درمان های مختلفی برای آن وجود دارند. یکی از روش های مطمئن و طبیعی ، ترمیم مو است. ترمیم مو در واقع روشی است جهت جایگزین کردن موهای از دست رفته شما یا پرکردن موهای کم پشت بدون نیاز به هیچ گونه جراحی و احتیاج داشتن به بانک مو. یکی از مهمترین سئوالات شما عزیزان این است که باید کدام روش های ترمیم مو را استفاده کنید.

روش ترمیم مو های فیکس آلمان

ترمیم مو امروزه یک روش بسیار مناسب ، کم هزینه و بدون عوارض می باشد که نصب ترمیم مو کمتر از یک روز و نهایت 4 ساعت انجام می گیرد . ترمیم مو به روش های فیکس آلمان یک روش ترمیم مو است که مبتکر آن در سال 1994 و در کشور آلمان انجام شد. نمایندگی رسمی این محصول در کشور ایران در موسسه ما از شرکت آلمانی بعد از 12 سال همکاری به عنوان عامل فروش کسب شد. ما با گذراندن سه ماه دوره زیبایی و روان شناسی مو در هامبورگ آلمان توانستیم های فیکس که یک روش نوین در ترمیم مو است را به ایران بیاوریم.

هزینه بهترین روش ترمیم مو

ترمیم مو روی یک لایه نانو که موها روی آن کاشته شده و این لایه روی مو با استفاده از چسب های کراتینه نصب می شود. اما هزینه مو در موسسه های مختلف به یک اندازه نیستب. برای دریافت دقیق هزینه می توانید قسمت تماس با ما را کلیک کنید. حال نکته بسیار مهم در مورد قیمت و هزینه (های فیکس آلمان ) که این موها کیفیت بسیار بالایی دارند. کیفیت در لایه نانو و موها و کراتینه ها (همان چسب ترمیم مو) می تواند مویی بسیار طبیعی را ایجاد کند. این برند ( های فیکس آلمان )  تنها برندی است که در ایران غیر چینی بوده و تمام موها از کره جنوبی به آلمان فرستاده می شوند. همه این موارد که ذکر شد باعث می شوند که در دوام ترمیم مو تأثیر بسزایی داشته باشد.

  • sina ghazizade

ترمیم مو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی