کلینیک تخصصی ترمیم مو گلهای تهران

موسسه ترمیم مو گلهای تهران در زمینه ترمیم مو بانوان و آقایان فعالیت دارد.

کلینیک تخصصی ترمیم مو گلهای تهران

موسسه ترمیم مو گلهای تهران در زمینه ترمیم مو بانوان و آقایان فعالیت دارد.

موسسه ترمیم مو گلهای تهران یک انستیتو بین المللی می باشد که در زمینه تخصصی ترمیم مو بانوان و ترمیم مو اقایان به شیو کاملا جدید با روشهای نوین فعالیت دارد.

کلینیک تخصصی ترمیم مو گلهای تهران

دوشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۴۴ ب.ظ

 کلینیک تخصصی ترمیم مو گلهای تهران

خدماتی که در کلینیک گلهای تهران انجام  می شود :

این مرکز با به کار گیری بروز ترین روش های تخصصی و آزمایشگاهی در امر ترمیم مو و کاشت مو و دارا بودن مدارک بین المللی سعی بر این دارد تا بهترین و موثر ترین روش های ترمیم مو و کاشت مو را برای هموطنان عزیزمان به کار گیرد تا به کمک دو محرک تجربه و علم به خدمت رسانی اقدام نماید.

مشاوره تلفنی   : 88766039    –      88767064

آدرس: زیر پل سید خندان ابتدای سهروردی شمالی کوچه حاج حسنی پلاک ٣


مهم ترین موضوع در مو پرپشتی و زیبایی آن است، کارشناسان علمی و فناوری در ارایشگری امر زیبابیی چهره رو تا ۶۰ درصد به مو نسبت میدهند. ترمیم مو روشی که برای بانوان و اقایان عزیز که دچار کم پشتی مو ، دچار ریزش مو و یا طاسی هستند میتوانند از روش ترمیم مو موسسه گلهای تهران که نماینده رسمی ترمیم مو به روش انحصاری های فیکس آلمان هستند ، استفاده کنند.

ترمیم مو یعنی بازسازی و پرپشت کردن موی سر با استفاده از روشهای غیر پزشکیترمیم مو از زمانهای قدیم رایج بوده و تا به امروز به دانش و فناوری این کار افزوده شده است. بسیاری از افراد که از سیستم های قدیمی ترمیم مو مانند بافت و کلیپس و غیره استفاده کرده اند شاید به دلیل عدم زیبایی از آن راضی نیستند. ولی امروزه سیستم های جدیدی ایجاد شده که نظر همگان را به خود جلب کرده است.

ترمیم موی امروزی به شما این قابلیت را می دهد که موهای خود را به هر صورتی که دوست دارید حالت دهید. (تنها سیستمی است که می توان موها را به سمت بالا برس کرد) و به راحتی به حمام و استخر بروید. در امر ترمیم موی بانوان، ظاهر مو ۱۰۰% طبیعی است و به هیچ عنوان موی ترمیم مو قابل تشخیص نیست.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی