کلینیک تخصصی ترمیم مو گلهای تهران

موسسه ترمیم مو گلهای تهران در زمینه ترمیم مو بانوان و آقایان فعالیت دارد.

کلینیک تخصصی ترمیم مو گلهای تهران

موسسه ترمیم مو گلهای تهران در زمینه ترمیم مو بانوان و آقایان فعالیت دارد.

موسسه ترمیم مو گلهای تهران یک انستیتو بین المللی می باشد که در زمینه تخصصی ترمیم مو بانوان و ترمیم مو اقایان به شیو کاملا جدید با روشهای نوین فعالیت دارد.

۲ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

۱۵
تیر
۹۵

ایا از کم پشتی موهای خود رنج می برید؟

ایا دنبال یک راه حل کامل هستید؟

کلینیک ترمیم مو گلهای تهران ، راه حل نهایی است. با ما تماس بگیرید. 

مشاوره تلفنی: 88766039 – 88767064

موسسه ترمیم مو گلهای تهران

موسسه گلهای تهران با دارا بودن برترین تکنولوژی از شرکت های فیکس آلمان به انجام ترمیم مو آقایان و بانوان به صورت کاملا تخصصی و ویژه می پردازد. شما عزیزان در بخش نمونه کارهای ما میتوانید مشاهده نمایید ، این ترمیم مو به روش انحصاری های فیکس آلمان انجام می گیرد و مناسب ترین روش برای آقایان و بانوان عزیزی است که به دنبال جایگزینی برای از موهای از دست رفته خود با هزینه مناسب هستند. موسسه گلهای تهران در زمینه ترمیم مو بانوان ، ترمیم مو آقایان و ترمیم مو تخصصی بیمارانفعالیت دارد و با بکارگیری جدید ترین و به روز ترین روش های ترمیم مو که از آخرین متد های آن میتوان به روش های فیکس آلمان اشاره کرد، برای آقایان عزیزی که دچار ریزش مو شده اند و یا موهای آنها ریخته و کم پشت می باشد، پیشنهاد میکند.

در مقایسه با FUE کتابچه راهنمای کاربر، دستگاه های FUE خودکار اجازه می دهد گرافت مو بیشتر در یک جلسه جراحی تنها برداشت شود. با دستگاه های فن آوری ۲۱ مانند کول، NeoGraft، و سیستم های ایمنی، خودکار روش FUE اجازه می دهد تا بیماران به تعداد بیشتری از فولیکول های مو به پوست سر خود را در یک جلسه جراحی تنها با دکتر ویلیامز در موسسه ایروین پزشکی پیوند و جراحی-OC لوازم آرایشی و بهداشتی ترمیم مو. مهمتر از همه، نسبت به روش STRIP برداشتن خطی است، بدون اسکار اهدا کننده خطی مشاهده شده که مو پوشیده می شود کوتاه وجود دارد. لازم به ذکر است امکان مناطق متعدد کوچکی از ناحیه دهنده hypopigmentation دیده می شود در پوست های خاص و انواع پوست قومی وجود دارد.

ترمیم مو میتواند موهای از دست رفته شما را برگرداند، پس با ترمیم مو به روش های فیکس آلمان میتوانید مجدداً اعتماد به نفس خود را در جامعه با داشتن موهایی کاملا طبیعی و هم رنگ و هم جنس با موهای طبیعی خود بیابید. موسسه ترمیم موی گلهای تهرانتنها نماینده رسمی شرکت های فیکس آلمان در ایران و تنها وارد کننده موهای طبیعی از کشور آلمان با گارانتی یک ساله و خدمات رایگان در ایران می باشد که با استاندارد ایزو ۹۰۰۱ برای تمامی عزیزانی که به دنبال راه کاری برای ترمیم مو هستند، این روش را به شما پیشنهاد میدهد.

  • sina ghazizade
۰۸
تیر
۹۵

ترمیم مو به روش ( های فیکس آلمان )

ترمیم مو چیست؟ ترمیم مو چه عوارضی دارد؟ ترمیم مو باید پزشک باشد یا یک متخصص ترمیم مو؟

ترمیم مو در موسسه گلهای تهران زیر نظر متخصصین مجرب با داشتن سالها تجربه در امر ترمیم مو در خدمت شما عزیزان می باشد. 

این موسسه با بهره گیری از دانش روز اروپا و امریکا و داشتن نمایندگی ( های فیکس آلمان ) این افتخار را دارد که همه عزیزان اگر در خارج از ایران هم هستند می توانند از خدمات یکسان ترمیم مو در سراسر دنیا بهرمند شوند. 

در ابتدا با تماس با موسسه ترمیم مو گلهای تهران با شماره 02188766039 و با از طریق فرم سفارش در این بخش از مشاوره تخصصی رایگان مشاوران ما برخوردار شوید تا با خیال راحت انتخاب خوب و درستی برای ترمیم مو داشته باشید. پس از مشاوره تخصصی از مشاوران موسسه ترمیم مو گلهای تهران و حضور در موسسه نوع مو و روش ترمیم مو را بر اساس پارامترهایی چون هزینه ، قیمت و مدت ماندگاری براورد کرده و سپس وارد مرحله نصب و اجرای ترمیم مو می شود. ترمیم مو بر اساس نوع جنسیت تقسیم میشود که ترمیم موی بانوان یکی از خاص ترین و مهم ترین بخش هاست که بسیار دقیق و حساس است چون خانم های عزیز و بانوان گرامی به موی خود بسیار اهمیت میدهند و نیازمند بهترین ها و زیبا ترین مو هستند . نوی دیگری از ترمیم مو ، ترمیم مو آقایان می باشد که این نوع روش هم به نوبه ی خود خیلی مهم است مخصوصا خط رویش طبیعی برای این که اقایان معمولا موهارا بالا داده و یا مدل های خامه ای میزنند برای همین این مورد هم بسیار سخت اما با بهترین کیفیت انجام میشود.



  • sina ghazizade