کلینیک تخصصی ترمیم مو گلهای تهران

موسسه ترمیم مو گلهای تهران در زمینه ترمیم مو بانوان و آقایان فعالیت دارد.

کلینیک تخصصی ترمیم مو گلهای تهران

موسسه ترمیم مو گلهای تهران در زمینه ترمیم مو بانوان و آقایان فعالیت دارد.

موسسه ترمیم مو گلهای تهران یک انستیتو بین المللی می باشد که در زمینه تخصصی ترمیم مو بانوان و ترمیم مو اقایان به شیو کاملا جدید با روشهای نوین فعالیت دارد.

هزینه ترمیم مو چقدر است ؟

پنجشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۳۲ ق.ظ

هزینه ترمیم مو چقدر است ؟

ذکر نکته ای در ابتدا شروع مقاله را خدمت شما عزیزان عرض می کنیم که در این سایت ما صفحه ای به نام هزینه ترمیم مو داریم که در آن قیمت ترمیم مورا که در ترمیم مو بانوان ، سه و نیم میلیون تومان و در ترمیم مو آقایان ، دوم و نیم میلیون تومان است ، توضیح داده ایم.

حال افراد مختلف از ما سوال دارند که هزینه ترمیم مو در مورد موهای ما چقدر است ؟ کم پشتی یا طاسی در جلوی یا پشت سر و یا هر نوع کچلی در موهای شما باعث نمی شود که هزینه ترمیم کمتر یا بیشتر شود. پس این سوال اشتباه است که هر مویی یک قیمت ترمیم مو منحصر به فرد را داشته باشد.

هزینه ترمیم مو آقایان

ما مویی که همانند خواسته شما پرپشت یا کم پشت ( منظور از پرپشت یعنی موی شما کف سرتان معلوم نباشد ) . برای نصب ترمیم مو ، لازم است موی سر شما شیو شود. چرا که برند های فیکس آلمان ، یک کار منحصر به فرد و با خط رویش مویی طبیعی را به وجود می آورد. در انتها این نکته لازم به ذکر است کهقیمت ترمیم مو روی کف سر ، دو و نیم میلیون تومان برای آقایان و برای بانوان موی شصت سانتیمتری سه و نیم میلیون تومان است و هر چه میزان بلندی مو بیشتر باشد در نتیجه قیمت مو هم بیشتر خواهد شد.

هزینه ترمیم مو بانوان

در مورد هزینه ترمیم مو بانوان و آقایان یک استثنا وجود دارد و آن اینکه فردی کف سرش موی پرپشت دارد ولی موی شقیقه اش خالی شده است. به اصطلاح به این ریزش مو ، ریزش موی مثلثی می گویند. برای این فرد فقط ترمیم مو در جلوی سرش باید انجام شود. قیمت ترمیم مو در این نوع ریزش مو ، یک و نیم میلیون تومان است. ( این نکته را یادآوری کنم که این قیمت تقریبی است )

نتیجه از این مقاله این است که ملاک هزینه و قیمت ترمیم مو ، میزان موی شما نیست. در همه افراد هزینه به یک میزان است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی