کلینیک تخصصی ترمیم مو گلهای تهران

موسسه ترمیم مو گلهای تهران در زمینه ترمیم مو بانوان و آقایان فعالیت دارد.

کلینیک تخصصی ترمیم مو گلهای تهران

موسسه ترمیم مو گلهای تهران در زمینه ترمیم مو بانوان و آقایان فعالیت دارد.

موسسه ترمیم مو گلهای تهران یک انستیتو بین المللی می باشد که در زمینه تخصصی ترمیم مو بانوان و ترمیم مو اقایان به شیو کاملا جدید با روشهای نوین فعالیت دارد.

ترمیم مو جلوی سر

جمعه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۶، ۰۱:۵۷ ب.ظ

ترمیم مو جلوی سر

ما دو نوع سیستم ترمیم مو داریم. ترمیم مو کل سر یا تمام سر و دیگری ترمیم مو جلوی سر. ابتدا سیستم ترمیم مو جلوی سر را توضیح خواهیم داد. در ترمیم مو جلوی سر، وقتی موهای فرد در جلوی سر خالی شده باشد و یا به علت ژنتیکی و یا ارثی ، موهای شقیقه ها به عقب رفته و ریزش کرده است. جلوی سر ریزش موها به شکل مثلثی شده است. در این حالت ها پیشانی بلندتر می شوند.

ترمیم مو جلوی سر و پیشانی

بعضی از افراد مخصوصا بانوان سوال می کنند که چرا ریزش مو داریم؟ یکی از علت های ریزش مو در بانوان این است که برخی از خانمها بستن موهایشان را آنقدر سفت و محکم انجام می دهند که این باعث ریختن موها در جلوی سر می شود. ما انواع ریزش مو داریم که یکی از شایع ترین آنها ریزش مو در جلوی سر و پیشانی فرد است. این حالت ریزش می تواند در ظاهر فرد و مطمئنا در روحیه فرد تأثیرگذار باشد. این نوع ریختگی موها، نیاز به ترمیم مو دارد.

هزینه ترمیم مو جلوی سر و شقیقه ها

در مطالب قبل گفته شد که هزینه ترمیم مو در مورد آقایان دو و نیم میلیون تومان و در مورد بانوان سه و نیم میلیون تومان است. سوال متداولی که شما عزیزان می کنید این است که هزینه ترمیم مو جلوی سر و یا ناحیه ای از سر چقدر است ؟ آیا این قیمت کمتر است یا خیر؟ در جواب باید بگوییم در این حالت که خالی شدن مو ها در جلوی سر می باشد هزینه مسلما نسبت به ترمیم مو تمام سر کمتر خواهد بود و هزینه کاهش پیدا می کند. هزینه ترمیم مو بغل سر یا شقیقه ها از یک و نیم میلیون تومان تا نهایتا 2 میلیون تومان می باشد.

روش ترمیم مو جلوی سر

در نصب ترمیم مو و در روش نصب ترمیم مو در جلوی سر بدین صورت خواهد بود که موی جلوی سر تراشیده شده و ترمیم مو در آن ناحیه فقط انجام می گیرد. در این روش ، موهای عقب سر فرد با موی ترمیم شده جلوی سر ، همخانی کامل را دارند و به تعبیری دودستگی در موها ایجاد نمی شود. در این حالت چون قسمتی از سر مو ترمیم می شود، مرزی بین موهای خود و این ترمیم مو نخواهید دید. کار به صورت حرفه ای و با ظرافت خاصی انجام می گیرد. موها در جنس و رنگ کاملا مشابه موهای خودتان خواهند بود. پس با هزینه مناسب می توانید مویی پرپشت در کل سر خود به صورت کاملا طبیعی داشته باشید.

  • sina ghazizade

ترمیم مو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی