کلینیک تخصصی ترمیم مو گلهای تهران

موسسه ترمیم مو گلهای تهران در زمینه ترمیم مو بانوان و آقایان فعالیت دارد.

کلینیک تخصصی ترمیم مو گلهای تهران

موسسه ترمیم مو گلهای تهران در زمینه ترمیم مو بانوان و آقایان فعالیت دارد.

موسسه ترمیم مو گلهای تهران یک انستیتو بین المللی می باشد که در زمینه تخصصی ترمیم مو بانوان و ترمیم مو اقایان به شیو کاملا جدید با روشهای نوین فعالیت دارد.

جدیدترین روش ترمیم مو

جمعه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۴۱ ق.ظ

جدیدترین روش ترمیم مو چیست؟

امروزه خیلی از افراد به دلیل ریزش مو و آسیب دیدن موهایشان دنبال راهی برای ترمیم مو هستند تا زیبایی موهای خود را برگردانند .نکته مهم آنجاست که جدیدترین روش ترمیم مو می تواند افراد کم مو و یا طاس را زودتر به نتیجه دلخواهشان برساند. با توجه به اینکه در موسسه ای حتی اگر از روش ترمیم مو قدیمی هم استفاده اما کارش خوب باشد و توسط متخصصین و افراد مجرب انجام شود شما به هیچ عنوان متوجه ترمیم آنها نمی شوید.

در چند سال اخیر استفاده از روش های قدیمی مانند روش بافت مو ، روش شبکه ای و یا روش کلیپسی و چسبی ظاهری غیر طبیعی به مو ها می دادند . اما امروزه با توجه به متدهای جدیدتر ترمیم مو به روش کاملا طبیعی صورت می گیرد.

با کلیک بر روی لینک های زیر می توانید وارد قسمت های مختلف سایت شوید و در این باره اطلاعات خود را کامل کنید.

ترمیم مو چیست ؟

روش های ترمیم مو

ترمیم مو به روش نانو ارگانیک

ترمیم مو به روش نانو

ترمیم مو امروزه به یک روش بسیار مناسب ، کم هزینه و بدون عوارضی است که زمان اجرا کمتر از یک روز و نهایت ۴ ساعت انجام می گیرد.

در این روش که مبتکر آن در سال ۱۹۹۴ و شرکت های فیکس آلمان است.

بعد از ربع قرن تجربه در زمینه ترمیم ، جدیدترین روش ترمیم مو های فیکس مدل ۲۰۱۷ رو ارائه داده است که فقط نماینده های رسمی این شرکت در سراسر دنیا توانایی ارائه این محصول رو دارا خواهند بود .

از این بین در کشور ایران و فقط خاورمیانه این موسسه گلهای تهران است که توانسته است نمایندگی رسمی این محصول رو از شرکت آلمانی بعد از ۱۲ سال همکاری به عنوان عامل فروش و گذراندن دوره های سه ماه زیبایی و روان شناسی مو در هامبورگ آلمان به دست بیاورد.

در این روش ترمیم مو ابتدای موی سر فرد در آزمایشگاه اختصاصی های فیکس مورد بررسی قرارگرفته است و پس از یک ساعت نتیجه نمونه برداری موی فرد مشخص می شود و مویی تا ۹۹ درصد مشابهت از نظر رنگ و جنس برای نصب وارد مرحله بعدی می شود.

نصب این موهای های فیکس بدون جراحی و بدون عوارض ترمیم مو و فقط با کراتینه های گیاهی روی سر نصب خواهد شد .

پس با خیال راحت به تجربه و اعتبار موسسه گلهای تهران و همچنین شرکت های فیکس آلمان با ربع قرن تجربه مجدد موهای از دست رفته خود را با جدیدترین روش ترمیم مو باز یابید.

با کلیک بر روی لینک بر اطلاعات خود بیافزایید.

ترمیم مو به روش های فیکس آلمان

  • sina ghazizade

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی