کلینیک تخصصی ترمیم مو گلهای تهران

موسسه ترمیم مو گلهای تهران در زمینه ترمیم مو بانوان و آقایان فعالیت دارد.

کلینیک تخصصی ترمیم مو گلهای تهران

موسسه ترمیم مو گلهای تهران در زمینه ترمیم مو بانوان و آقایان فعالیت دارد.

موسسه ترمیم مو گلهای تهران یک انستیتو بین المللی می باشد که در زمینه تخصصی ترمیم مو بانوان و ترمیم مو اقایان به شیو کاملا جدید با روشهای نوین فعالیت دارد.

کاشت مو یا ترمیم مو

دوشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۵، ۰۹:۴۱ ق.ظ

قبل از این که مبحث کاشت مو را شروع کنیم ابتدا ریزش مو و دلایل ریزش مو را شرح می دهیم . سپس در این مقاله کاشت مو را به طور خلاصه وار شرح می دهیم .

ریزش مو دلایل بسیاری دارد ، اما قبل از هر چیز باید علت ریزش آن بررسی شود. بطور تقریبی در حدود ۸۰ تا ۱۰۰ هزار تار مو در سر وجود دارد که بیش از هشتاد درصد آنها در حال رشد هستند . بطور متوسط در روز  ۵۰ تا ۱۰۰ عدد مو ریزش میکند.

درمان طاسی قدمت طولانی داشته و زنان و مردان از ۵۰۰۰ سال پیش به دنبال درمانی برای ریزش موی خود بوده اند. اولین درمانها از نسلی به نسل گذشته و اکنون در کتابخانه پزشکی شفا دهنده های مصر قدیم گنجانده شده. امروزه ما در زمانی زندگی می کنیم که انواع درماهای دارویی و جراحی ریزش مو وجود داشته و طاسی را بطور کامل می توان درمان نمود. در چند سال اخیر پیشرفتهای چشمگیری در زمینه کاشت مو بوجود آمده و مقالات متعددی در این زمینه به چاپ رسیده است.

کلینیک ترمیم مو گلهای تهران

گالری ترمیم مو گلهای تهران

ترمیم مو بانوان 

ترمیم مو آقایان 

ترمیم مو بیماران خاص

کاشت مو یا ترمیم مو

ترمیم موی آسیب دیده 

چرا ریزش مو داریم ؟ 

نکته ای مهم برای افراد طاس

مراکز ترمیم مو 

بیماری آلوپسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی